Uwaga! Od sierpnia 2017 forum jest w trybie tylko do odczytu.

Dlaczego? Dlatego, że społeczność TYPO3 przeniosła się na slack'a i stackoverflow:
  • Przeczytaj artykuł wprowadzający do slacka, w którym dowiesz gdzie i jak się zarejestrować.
  • Jeżeli masz pytania odnośnie Polskiej Społeczności TYPO3 zapraszamy na kanał slack'a #community-pl. Rozmawiamy tam w języku polskim.
  • Pytania dotyczące samego TYPO3 zadawaj po angielsku na stackoverflow oznaczając je tagiem "typo3". Następnie posługując się linkiem do tego pytania postaraj się zachęcić ludzi z kanału slack'a #typo3-cms lub bardziej pasujących kanałów tematycznych, żeby na nie odpowiedzieli.
  • Możesz też oczywiście zadawać pytania na slacku bez zakładania wątków na stackoverflow, ale wówczas wiedza ta nie jest indeksowana przez googla i część osób nie będzie chciała Ci z tego powodu pomagać.
  • Dla części osób dzielących się wiedzą ważne jest też budowanie reputacji na stackoverflow. Jest to kolejny powód dla którego powinieneś zadawać pytania na stackoverflow by zwiększyć swoje szanse na znalezienie odpowiedzi. Pamiętaj, żeby oceniać odpowiedzi!
Forum » TUG » TUG 03
Tematy bez nowych odpowiedzi

Trzecie spotkanie TYPO3 User Group Polska (T3UG-PL 03)


Autor Wiadomość
Napisane: 07.10.2010 [13:00]
kasztan
admin
Twórca tematu
zarejestrowany: 14.08.2006
Posty: 490
Drodzy Typiści!

W sobotę, 20 listopada 2010 roku odbędzie się trzecie oficjalne spotkanie polskich entuzjastów, użytkowników i współtwórców systemu TYPO3 - T3UG-PL 03. Impreza odbędzie się w hotelu Logos w Warszawie w godzinach 12-19. Wstęp bezpłatny!

Planowany przebieg spotkania będzie podobny do zeszłorocznego, jednakże w momencie publikacji niniejszego ogłoszenia nie znamy Waszych zamiarów co do prezentacji własnych materiałów, więc dokładny harmonogram zostanie stworzony po skompletowaniu deklaracji.

A skoro o tym mowa... Zachęcamy wszystkie osoby, które chciałyby przeprowadzić prezentację do zgłaszania się drogą mailową. W zgłoszeniu prosimy o podanie zakresu omawianej tematyki oraz planowaną długość wystąpienia. Lista deklaracji będzie uaktualniana na bieżąco na stronie typo3.pl, a w przypadku zgłoszenia przez różne osoby zbieżnych tematów będziecie mogli zdecydować, czy chcecie omówić temat samodzielnie czy też może połączyć prezentację z innym prelegentem. Na zgłoszenia czekamy do 15 listopada 2010. Na sali do dyspozycji będzie rzutnik, bezprzewodowy dostęp do internetu, laptop.

Wszystkie osoby chcące wziąć udział w spotkaniu prosimy o zgłaszanie się do dnia 19 listopada na stronie typo3.pl za pomocą formularza rejestracyjnego. Chociaż rejestracja jest bezpłatna to prosimy o informację w przypadku zmiany planów. Pamiętajcie, że jest to dla nas zadanie logistyczne i im więcej uda nam się zaplanować, tym mniej stresów poniesiemy icon_smile.gif

Ubiegłoroczne spotkanie przyniosło nam sporą garść miłych wspomnień oraz ciekawych znajomości. To już nieźle! Jak zapewne część z Was pamięta bezpośrednio po spotkaniu powiększyła się również grupa TYPO3 Night Crew. Tym razem w wersji 2.0, jest szansa aby przeskoczyła do wersji 3.0 przy najbliższej okazji. Nadal nie pobieramy żadnych opłat za członkostwo icon_wink.gif


Gorąco wszystkim zapraszamy!




SPONSOR G

Certified Level 2 "TYPO3 Night Crew" Member
Certified "TYPO3 TRYDIVER"
Napisane: 08.10.2010 [23:52]
biesior
admin
zarejestrowany: 20.03.2008
Posty: 1709
Witajcie,

Chciałbym zaproponować Wam nową (dodatkową) formę prezentacji, którą postanowiliśmy wprowadzić przy okazji TUG3PL - PechaKucha albo 20x20 jak kto woli.

Format ten wydumany przez japońskich architektów zakłada, że prezentacja składa się z 20 slajdów po 20 sekund i pozwala w sposób skrótowy przedstawić swoją koncepcję. Oczywiście nie będziemy potępiać prezentacji z 21 slajdami, bardziej zależy nam na zmobilizowaniu do podzielenia się swoimi doświadczeniami wszystkim tym, którzy do tej pory uważali, że przecież "nie ma o czym opowiadać..."

Wybór formatu 20x20 vs. HD należy zupełnie do autora prezentacji i nie jest obligatoryjny, jeśli ktoś zadeklaruje się stworzyć 20x20 a potem postanowi przeprowadzić pełną prezentację będzie mógł to zrobić (a jeśli zabraknie nam czasu dokończymy temat na NightCrew 3 Memebership Meeting - to obligatoryjnie!). Zależy nam przede wszystkim na tym, byście się wypowiedzieli!

Tematy 20x20 mogą być dowolne, szczególnie dobrze do formatu wpiszą się zagadnienia związane ze stworzonymi rozszerzeniami (zwłaszcza tymi do konkretnych zastosowań), wdrożeniami TYPO3, czy własnymi uwagami na temat systemu TYPO3.

Ja osobiście zaplanowałem conajemniej jedno Kecha Pucha poświęcone obsłudze reklam w systemie TYPO3 czyli pojedynek macina_banners vs. OpenX ad server. Liczę gorąco na Wasze opracowania!

PS. osoby, które jeszcze nie wiedzą, że chcą stworzyć prezentację 20x20/HD, zostaną poinformowane przeze mnie prywatnie drogą e-mailową icon_wink.gif

20x20ref: http://www.pecha-kucha.org/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pecha_Kucha

TYPO3 Certified Integrator | TYPO3 Społeczność Polska

prv: ['] waiting for the miracle, for the miracle to come
Napisane: 17.10.2010 [17:48]
tomkraw1
admin
zarejestrowany: 14.07.2008
Posty: 530
Witam!

Proponuję zrobić na TUG-u część warsztatową. Polegało by to na rozwiązywaniu problemów użytkowników TYPO3. Mamy na forum trochę nierozwiązanych wątków i może wspólnymi siłami udało by się niektóre rozwiązać.

Laptopy ważą coraz mniej, dostęp do WiFi będzie...

Co o tym sądzicie?


pozdrawiam
Tomek
Napisane: 17.10.2010 [19:16]
biesior
admin
zarejestrowany: 20.03.2008
Posty: 1709
+3

My (tj. ja z Kasztanem i KSSem) jesteśmy 3*za, dodam, że Tomek będzie moderatorem tej części spotkania.

Oczywiście wiele kwestii wyniknie podczas samego spotkania, jednakże pamiętajcie, że niektóre pytania mogą wymagać uprzedniego zbadania sprawy, dlatego kwestie zagadkowe i wymagające szerszego opracowania proszę zgłaszać w tym wątku i/lub w formularzu zgłoszeniowym w polu dot. prezentacji.

TYPO3 Certified Integrator | TYPO3 Społeczność Polska

prv: ['] waiting for the miracle, for the miracle to come
Napisane: 17.10.2010 [20:27]
dpacholczyk
admin
zarejestrowany: 17.09.2008
Posty: 1544
bardzo fajna sprawa icon_smile.gif

może ja wymyśle jakiś problem xD

a tak na serio to biesior trza zakasać rękawy i przegrzebać forum wstecz icon_razz.gif

Certified Level 2 TYPO3 Night Crew Member.

http://typo3blog.pl
Napisane: 17.10.2010 [22:04]
biesior
admin
zarejestrowany: 20.03.2008
Posty: 1709
Osobiście wolałbym, żeby zgłosili się ludzie z nadal istniejącymi problemami, nie chciałbym poświęcać czasu na coś, co ktoś... zapomniał opisać jako rozwiązane.

TYPO3 Certified Integrator | TYPO3 Społeczność Polska

prv: ['] waiting for the miracle, for the miracle to come
Napisane: 17.10.2010 [22:05]
dpacholczyk
admin
zarejestrowany: 17.09.2008
Posty: 1544
nie głupia myśl

Certified Level 2 TYPO3 Night Crew Member.

http://typo3blog.pl
Napisane: 18.10.2010 [23:18]
tomkraw1
admin
zarejestrowany: 14.07.2008
Posty: 530
Zgadzam się. Niech aktualne problemy będą zgłaszane w tym wątku lub w rejestracji na TUG w polu dotyczącym prezentacji.


pozdrawiam
Tomek