Uwaga! Od sierpnia 2017 forum jest w trybie tylko do odczytu.

Dlaczego? Dlatego, że społeczność TYPO3 przeniosła się na slack'a i stackoverflow:
  • Przeczytaj artykuł wprowadzający do slacka, w którym dowiesz gdzie i jak się zarejestrować.
  • Jeżeli masz pytania odnośnie Polskiej Społeczności TYPO3 zapraszamy na kanał slack'a #community-pl. Rozmawiamy tam w języku polskim.
  • Pytania dotyczące samego TYPO3 zadawaj po angielsku na stackoverflow oznaczając je tagiem "typo3". Następnie posługując się linkiem do tego pytania postaraj się zachęcić ludzi z kanału slack'a #typo3-cms lub bardziej pasujących kanałów tematycznych, żeby na nie odpowiedzieli.
  • Możesz też oczywiście zadawać pytania na slacku bez zakładania wątków na stackoverflow, ale wówczas wiedza ta nie jest indeksowana przez googla i część osób nie będzie chciała Ci z tego powodu pomagać.
  • Dla części osób dzielących się wiedzą ważne jest też budowanie reputacji na stackoverflow. Jest to kolejny powód dla którego powinieneś zadawać pytania na stackoverflow by zwiększyć swoje szanse na znalezienie odpowiedzi. Pamiętaj, żeby oceniać odpowiedzi!
Temat zamknięte

[Zamknięty] Prenumerata MAGZYNU TYPO3


Autor Wiadomość
Napisane: 20.11.2013 [11:49]
Kampiks
zarejestrowany: 02.11.2013
Posty: 1
I jak z tą sprawą?? Coś zrobiliście żeby odzyskać pieniądze??

__________________
Skuteczna Reklama w Google [url=http://www.linkisponsorowane.net/kontakt.html]http://www.linkisponsorowane.net/kontakt.html[/url] Eactive-marketing w wyszukiwarkach Sprawdź już dziś!
Napisane: 20.11.2013 [18:23]
Archon
zarejestrowany: 08.02.2009
Posty: 5
Ja napisałem takiego maila:



Witam
Ponownie proszę o zwrot kosztów niezrealizowanej prenumeraty Magazynu TYPO3 na konto:
//nr konta i adres//
W przypadku braku odpowiedzi będę zmuszony skierować sprawe na drogę sądową.
W załączniku znajduje się faktura proforma na moje nazwisko, na zakup czasopisma, dowód wpłaty mogę przedstawić na żądanie.
Pozdrawiam





Następnego dnia w odpowiedzi dostałem potwierdzenie wpłaty kasy na moje konto i tyle icon_smile.gif


pisałem na: ilona_twardowska@emia.pl
a odpowiedz dostałem z kontakt(at)emia[dot]pl z kopią do emia(at)emia[dot]pl

Mam nadzieje ze pomogłem icon_smile.gif
Pozdrawiam


Tylko admin może dodawać nowee posty do tego tematu