Uwaga! Od sierpnia 2017 forum jest w trybie tylko do odczytu.

Dlaczego? Dlatego, że społeczność TYPO3 przeniosła się na slack'a i stackoverflow:
  • Przeczytaj artykuł wprowadzający do slacka, w którym dowiesz gdzie i jak się zarejestrować.
  • Jeżeli masz pytania odnośnie Polskiej Społeczności TYPO3 zapraszamy na kanał slack'a #community-pl. Rozmawiamy tam w języku polskim.
  • Pytania dotyczące samego TYPO3 zadawaj po angielsku na stackoverflow oznaczając je tagiem "typo3". Następnie posługując się linkiem do tego pytania postaraj się zachęcić ludzi z kanału slack'a #typo3-cms lub bardziej pasujących kanałów tematycznych, żeby na nie odpowiedzieli.
  • Możesz też oczywiście zadawać pytania na slacku bez zakładania wątków na stackoverflow, ale wówczas wiedza ta nie jest indeksowana przez googla i część osób nie będzie chciała Ci z tego powodu pomagać.
  • Dla części osób dzielących się wiedzą ważne jest też budowanie reputacji na stackoverflow. Jest to kolejny powód dla którego powinieneś zadawać pytania na stackoverflow by zwiększyć swoje szanse na znalezienie odpowiedzi. Pamiętaj, żeby oceniać odpowiedzi!
Forum » TYPO3 » Ogólne
Temat bez odpowiedzi

nazwa.pl i problem z mail


Autor Wiadomość
Napisane: 08.11.2013 [20:15]
psyku
zarejestrowany: 24.09.2013
Posty: 3
Witajcie
Mam pytanie o konfigurację mail.
Problem pojawił się gdy klient zdecydował się na serwer poczty wychodzącej z nazwa.pl, inna domena niż portal. Po mimo poprawnej konfiguracji(host login hasło, port), którą sprawdziłem w programie pocztowym, nie działa wysyłka test maila pod install tool, DirectMail i PowerMail również nic z tego. Żadne z nich nie rzuca również błędów podczas wysyłki.
Być może trzeba na coś zwrócić uwagę o czym nie wiem.
Z góry dzięki

Wersja Typo3 6.1

[Ten temat był edytowany 2 razy. Ostatnio 08.11.2013 o 23:32.]