Uwaga! Od sierpnia 2017 forum jest w trybie tylko do odczytu.

Dlaczego? Dlatego, że społeczność TYPO3 przeniosła się na slack'a i stackoverflow:
  • Przeczytaj artykuł wprowadzający do slacka, w którym dowiesz gdzie i jak się zarejestrować.
  • Jeżeli masz pytania odnośnie Polskiej Społeczności TYPO3 zapraszamy na kanał slack'a #community-pl. Rozmawiamy tam w języku polskim.
  • Pytania dotyczące samego TYPO3 zadawaj po angielsku na stackoverflow oznaczając je tagiem "typo3". Następnie posługując się linkiem do tego pytania postaraj się zachęcić ludzi z kanału slack'a #typo3-cms lub bardziej pasujących kanałów tematycznych, żeby na nie odpowiedzieli.
  • Możesz też oczywiście zadawać pytania na slacku bez zakładania wątków na stackoverflow, ale wówczas wiedza ta nie jest indeksowana przez googla i część osób nie będzie chciała Ci z tego powodu pomagać.
  • Dla części osób dzielących się wiedzą ważne jest też budowanie reputacji na stackoverflow. Jest to kolejny powód dla którego powinieneś zadawać pytania na stackoverflow by zwiększyć swoje szanse na znalezienie odpowiedzi. Pamiętaj, żeby oceniać odpowiedzi!
Tematy bez nowych odpowiedzi

powermail problem z dodawanie pól


Autor Wiadomość
Napisane: 16.08.2012 [15:57]
ohny
Twórca tematu
zarejestrowany: 15.07.2010
Posty: 117
Wchodzę w zakładkę 'Fields'
klikam 'Create new Fieldsets'

mogę uzupełnic tytuł, clase czas i to wszystko co mogę zrobić.

a co z innymi polami? labelami? inputami? checkboxami?

jak to się robi?

może źle zainstalowałem?
Napisane: 16.08.2012 [16:49]
natic.evo
zarejestrowany: 05.07.2011
Posty: 23
w ustawieniach grupy użytkowników do której masz przydzielonego admina, dodaj sobie wymagane pola(skoro to grupa admina to po prostu dodaj wszystko)
Napisane: 17.08.2012 [08:06]
ohny
Twórca tematu
zarejestrowany: 15.07.2010
Posty: 117
chyba nie o to chodziło

może jeszcze jakieś pomysły?